WooCommerce bestellingen handmatig afhandelen

Wanneer iemand een bestelling in je WooCommerce webshop plaatst, krijg je een mailtje met deze melding. De klant krijgt ook een mail met een bevestiging van de bestelling. Vervolgens ga je aan de slag.

Overzicht bestellingen

Ga in de backend van je WordPress website naar WooCommerce > Bestellingen. Hier vind je een overzicht van alle orders. Klik op een bestelling om de details te checken.

Bestelling afronden

Wanneer je een bestelling verstuurt wil je de bestelling op afgerond zetten. De klant krijgt dan namelijk een mailtje met het sein dat de bestelling afgerond is en kan er vanuit gaan dat het die dag verzonden wordt. Je kunt dit op twee manieren doen.

  1. Per bestelling
    Klik op de bestelling in het besteloverzicht, selecteer afgerond bij de status en klik op de blauwe Bijwerken knop
  2. Meerdere bestellingen tegelijk
    Vink in het besteloverzicht de checkboxen bij de afgeronde bestellingen aan, selecteer de actie status wijzigen naar voltooid en klik op Toepassen
WooCommerce bestellingen afhandelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven

Wil je een website laten maken?

Team Rood ontwikkelt unieke Wordpress websites op maat. Kies tussen een online visitekaartje (onepager) of een volledige custom website met alles erop en eraan.